2011. augusztus 24., szerda

Első Díjam :)

Sziasztok!

Megkaptam életem legelső díját még pedig 2 emberkétől : Aileen-től és Daimond-tól :D
Írtóra megörültem neki :$
Köszönöm mindkettőtöknek♥ :)

Szabályok

1. Tedd ki a logót a blogra!
2. Köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!
3. Írj ki magadról hét dolgot!
4. Küld tovább hét írónak (Ne felejtsd el belinkelni a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!
1.:Kész! :)
2.:Megtettem! :)
3.
-rettenetesen makacs vagyok
-imádom a zenét
-ami a szívemen a számon és ez nem mindig jól sül el :$
-a vásárlásért odavagyok :D
-vicces személység vagyok, semmit nem veszek komolyan(csak néha)
-ragaszkodó típus vagyok és nehezen viselem el a családtagok,barátok elvesztését
-álmodozó
4.
5. megvolt :D
Mégegyszer köszönöm szépen! ^^ ♥
Jess :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése