2011. november 7., hétfő

Döntés

Kedves Olvasóim!!

Meghoztam a döntést!!! *hatásszünet*

Folytatom a blogolást, történet írását.
Nem kaptam olyan sok véleményt, és bár emailbe érkeztek az érvelések mégis úgy döntöttem, írok tovább. :)
Ezentúl, szeretném, ha pár sort írnátok, tényleg. Sokat számítana :)
Most még nem hozom az egész fejezetet, egy ideig. Csak egy kis részletet, izgalom fokozónak. :D Az ok, amiért ez így van, az az, hogy továbbjutottam Tiszti versenyén és meg kell írnom egy novellát. Mellesleg, köszönöm szépen a véleményeket :)

Tehát legközelebb egy előzetessel jelentkezem :) Valószínű, hogy ez a nap, szerda lesz.

Addig is Puszillak titeket :) ♥

2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Örülök hogy folytatod a blogolást de szerintem ne az olvasóidtól függj hogy folytatod e vagy sem.Magadnak írsz elsősorban.
    A blog kinézete lehetne világosabb elég sötét

    Sok sikert a blogoláshoz.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Öhmm.. tudom és ez is az egyik oka a folytatásnak,de azért számomra ők is fontosak...
    És én nekik írom ezt a történetet és miattuk blogolok.
    Abban igazad van, hogy magam miatt is hisz élvezem amit csinálok és tényleg imádom, de ez másodlagos dolog. Elsősorban az olvasók miatt csinálom :) És ezért is szeretném ha írnának véleményt, mert ez olyan mintha mondjuk jelentkeznél egy rajzversenyre és mindent beleadsz, hogy jól sikerüljön. Rengeteg munkád benne van ebben a rajzban és odaadod a zsűrinek mondjuk és ők.. nem csinálnak semmit. Tehát megnézik és puff, ennyi. ÉS itt meginogsz, nem tudod, hogy jó e vagy esetleg nem. Bocsi amúgy ezért a hülye példáért de jelenleg más nem jutott eszembe :)
    Szóvel hát igen... öhmm . amúgy köszönöm a kritikát :)
    Puszi Jess ♥

    VálaszTörlés