2011. november 9., szerda

24. fejezet (részlet)

Nem értem, hogy mi történt?! Össze vagyok zavarodva. Most én.. nem… az nem lehet. Nath nem lehet a.. nem… de akkor most… Úristen ez agyrém. Mikor megláttam akkor azt éreztem, hogy ha valami baja vagy akár egy karcolás is esik rajta abba én belepusztulok.
Viszont az is lehet, hogy csak azért éreztem így, mert már rég láttam. De nem ez ennél erősebb volt.

Nyugi Jake. Csak simán hiányzott neked és örültél hogy újra láthatod. De kit is akarok becsapni ?!

Érzem itt benn, hogy ez más. Valami vonzott felé és ha egy bomba robban volna mellettem azt sem vettem volna észre. De tudom, hogy nem Nath iránt érzem ezt, de akkor ki vagy mi ?!

-Jake, mi van veled? – hallottam meg Seth hangját a fejemben és azonnal kikapcsoltam a gondolataimat.

-Öhm.. Semmi. Mondd meg a többieknek, hogy a szerződés felbontva. A Cullenék átléphetik a határt annyi időre, míg meg nem találják a kisfiút. Rendben?

- Ezt nem mondod komolyan?! Jake mit a fenét művelsz? Meg vagy zavarodva. -  kiabált Seth kétségbeesetten.

- Igazad van, meg vagyok zavarodva, de bízok bennük.

- Nem tudod, mit csinálsz. Mi van, ha valami rosszul sül el ?

- Ne parázz már, inkább indulj!

.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése