2011. december 26., hétfő

Új történet!!!



Sziasztok!!


Kb egy héttel ezelőtt hajnalok hajnalán/szó szerint/épp azon voltam, hogy elaludjak. Az agyam kattogott. Mi legyen a folytatása a Hullócsillag-nak, Difficult Love-nak. Hogyan folytassam, hogy legyen tovább?

 Addig-addig törtem a fejem, hogy eljutottam a New Moon-ig. És elkezdtem csavargatni a szálakat.
Feltettem magamnak azokat a bizonyos Mi lett volna, ha... kérdéseket.

Így született meg ez a történet a fejemben. Annyit elárulhatok, hogy hónapok kérdése és az egyik fic / elég ha én tudom melyik ;) / nagy sajnálatomra véget ér. Így eldöntöttem, megnyitom ezt a blogot.

Eddig még csak egy kis rövid Bevezető van meg a történetből, amit holnapután /2011. dec.28./ fel is teszek. Ez még csak a leírása, tehát még semmi komoly esemény nem fog történni, csak nagyjából felvilágosít, hogyan is képzeld majd el.

Remélem felkeltette az érdeklődéseteket és olvasni fogtok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése