2012. február 19., vasárnap

Díj:)

Sziasztok!
Mint láthatjátok ez sajnos még nem a friss, de igyekszem azt is mihamarabb hozni! Kaptam egy díjat TheGirl- től, akinek nagyon hálás vagyok ezért! Köszönöm!:)♥



Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra
2.Köszönd meg annak akitől kaptad
3.Írj le 6 dolgot magadról
4. Küldd tovább 5 blog írónak
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon

Rólam: * kedvenc színem: türkiz
            * kedvenc filmem: Tres metros sobre el cielo
            * utálom a pókokat és egyéb ehhez hasonló bogarakat.
            
hát sajnálom de már ennyi tulajdonságot írtam más díjakhoz, hogy kifogytam :(  És a másik, hogy már annyi embernek küldtem el ezt a díjat, hogy már senki sem jut az eszembe:| Biztos, hogy van ilyen, de most ebben a pillanatban... 
Szóval, ha nem gond, nem küldöm tovább senkinek:/

Még egyszer köszönöm!
Puszi♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése