2012. január 15., vasárnap

:(((

Sziasztok! :)

Egy elég rossz hírt kell hogy közöljek veletek, vagyis számomra nagyon is az :/
A félévi jegyeim hogy is mondjam... nem éppen megfelelőek a szüleim elvárásainak, ezért korlátozva vagyok a géptől ezzel együtt az írástól is. Ami annyit tesz, hogy csak nagyon fontos dolgok miatt ülhetek géphez. Néha kapok egy kis szabad böngészést, de az az idő piszok kevés ahhoz, hogy begépeljem a fejezeteket.
Ezért nem tudok szolgálni frissel... egy ideig.
Már egy kis rész (max.2 oldal) meg van a frissből, de úgy gondolom, hogy ha írok akkor rendesen és elfogadható mennyiségben, szóval szerintem a 2 oldal semmi...
És a másik: megcsappant az ihletkészletem...
Nagyon össze vagyok zavarodva, hogy mi hogy legyen és ez 3 blognál sok erőt igényel. Na nem akarok nyavalyogni, imádom csinálni, de nem szeretnék összecsapott munkát sem elétek rakni.

Szóval mint összevetve, a friss kérdése elég bizonytalan. Remélem hamar javítok és kellő mennyiségű kutyakölyökszemekkel meglágyítom drága szüleim és zöld lámpát kapok.
Remélem megértetek és nem haragudtatok meg vagy nem fordítotok hátat a történeteknek és majd a visszajöttem, továbbra is olvastok.
Ígérem, minden tőlem telhetőt megteszek, annak érdekében, hogy ne kelljen sokáig várakozni!!!

p.s.: cseréket továbbra is kérhettek, és ha lesz időm kiraklak titeket!

Sok-sok puszi nektek!
Jess♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése